lördag 13 april 2013

Nya lägenheten

Efter alla besvär jag hade i mitt förra boende bestämde jag mig för att flytta. Nu bor jag på samma kulle som universitetet så det är inte så centralt, men eftersom valpo är litet gör det inget! Det tar mig ca 15 minuter att åka in till centrum när jag vill det och det tar bara 5 minuter att gå till universitetet, vilket är nice! Dock tar det 10-15 att gå upp igen hehe.

Här kommer lite bilder på mitt rum, vardagsrummet och den fantastiska utsikten










5 kommentarer:

  1. Shiiiit vad najs det ser ut!! Önskar verkligen att man hade kunnat komma o hälsa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jag trivs så himla bra! Du är jättevälkommen men förstår att det är lite långt hihi :)

      Radera
  2. Hej, vad fint det ser ut. Du verkar ha det bra! Tack för kortet, jag fick det när jag var hos mamma i helgen. Jag skickade ett födelsedagskort till dig men vet inte om det kommit fram nu när du flyttat, annars så säger jag grattis nu också!
    Kram från moster Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda! Jag har det toppen tack :) Jo, det har kommit fram! Tack så mycket. Hoppas allt är bra med dig med.
      Kramar Hanna

      Radera
  3. Hola!! Encontré tu blogg buscando información de Valparaíso en sueco. Yo vivo con mi polola en Göteborg pero nos queremos cambiar a Valparaíso. Yo también estudié en la Santa María. Tu depto está bakan! cuidate!

    SvaraRadera